aku nak.....

hyep.. hellooo there... salam buat semua.. hee~~

dengan ini saya sediakan senarai yang aku nak memandangkan hari bahagiaku semakin hampir.. hhahahaha.. apela.. ish.. takde laa.. nie kire cm wish list aku.. hehehehe..

1. saya nak muhamad aswat maula zulkefli.

kacak kan??
2. nak stream rsz.. 




3. kalao tak pat stream.. dpt elantra pun oke gak.. heheh..



4. nak kredit card.. da mintak kat abah.. tp cadangan ditolak mentah2.. kerana.. suda tak percaya ngan aku.. gara2 waktu dulu aku buat bil mxs jd rm300.. hoho.. 

hehehe.. bg satu je pn jadila.. 
5. nak samsung galaxy s2

da survey da kat kedai.. tp berangan je dulu.. huu~~
6. dpt tmpat kat uni... (nak usm tp da terlepas..)
7. jagung aku berbuah cepat2.. jagung aku minggu depan berbunga laaa... 

phone yang aku nak nie.. aku mintak kat ibu.. tbe2.. kene lecture.. hoho.. kalao dpt duet jpa t.. akk kene ingat satu bnde sebelum berbelanja.. benda tuh penting ke x.. oke.. cube tengok skang nie.. akk da ade 2 phone.. phone yg satu tu lak ley masok 2 sim.. perlu ke na tambah lagi satu phone? jgn nak membazir k.. huhu.. 

kebiasaannya.. aku jarang mintak barang... hoho.. tp bnde yg aku nak aku dpt.. hehehe.. dan selalunya.. kalao ak mintak tu msti aku mntak bnde2 yg tak masok akal.. mcm aku mntx phone nie ler.. haih.. ibu ingat aku seyes nak phone nie??? waa... gile tak sedar diri aku.. tak layak laa aku na pakai phone cmnie.. kereta2 di atas tuh.. aku tengok cm cun.. huhu.. buley tengok je laa... hahhaha..

tp kan.. aku mmg betol2 nak aswat.. yang laen2 di atas tak dpt pun takpe.. die aku punya.. ye.. sy desperate nak die.. so??? hahhhaa... sy syg aswat.. rinduuuu die... :( sape2 yang nak halang.. silakan.. saya da cop die dulu.. hehehehe... 

Comments