pot luck di bilik guru~~

hyep... hellooo there.. salam semua!! ngee~~

waaaa... jumaat lepas ade pot luck.. ape itu pot luck??

perhimpunan makanan2 utk dimakan oleh semua.. hahahhaha... nyum3... sedap!! sbb free!! bhahahah... dush3!!

mcm2 ade.. puding roti.. cucur.. agar2 berkhasiat.. steamboat.. ketupat bersama rendang.. pengat pisang... air warna ungu.. hahaha.. bule tahan la bnyk kalori nya.. kandungan garam dan gula yg tggi..

hmm.. segan aku sbb takde sumbang ape2 makanan pun.. sbb aku tak tawu ape2.. seyes! betol.. aku bukan buat2 lupe ke hape.. heheh..

tp ary jumaat kelas full.. so tak pat nikmati makanan secara tenang.. aku tak rasa makanan aku dihadam dengan betol.. poor my tummy.. ouhhh... hahahhaa

makan... makan gak.. student jgn dilupa.. hoho.. pesanan kepada diri sendiri..

kuih muih.. =D

Comments