esok puasa... :D

hyep.. salam buat semua... saya ingin mengucapkan selamat menyambut bulan ramadhan yang penuh barakah ini kepada semua rakan2, sahabat2, kawan2, keluarga, dan buah hati saya...

hmmmm... malam nie dah start tarawih laa kan.. heheh.. esok dah puasa... :) selamat berpuasa ye...

sedar tak sedar... ini lah kali kedua aku sambut ramadhan tanpa jari kelinking ku.. huhu.. masa last rakaat witir.. aku menitiskan air mata.. alhamdulillah aku masih buleyh menyambut kehadiran ramadhan.. sbb aku ingat aku da tak dapat sambut lagi ouhh.. lagi2 masa tengah accident tuh.. sbb... aku ilang banyak darah kot.. aku hampir pengsan... tekanan darah aku da sememangnya rendah.. bile blood loss bnyk.. hmm.. tp alhamdulillah aku masih diberi peluang bernyawa... aku.... sngt bersyukur.. rasa mcm di beri peluang kedua untuk hidup...

hmmm.. tp skang aku tak tahu nape? aku cm lupa sume tuh.. aku masih lagi lalai dengan perintah2Nya... nape ye?? aku... entahlaaa.... harap2 dapat manfaatkan bulan nie.. sebaek mungkin... sbb esok hari last aku bertugas sbg guru ganti at sekola menengah sultan abdullah... so aku buleyh menumpukan semua tenaga aku untuk buat ape yg patut... hoho.. (dah pk nak tido banyak2 da nie...)

oke laa.. thats all for now... nak share my feeling towards bulan ramadhan yang sudah tiba... :D

enjoy tyme lorh... buat perkara sunat dapat pahala wajib.. sape taknak?? huhhuhu..

~your life your choice~

Comments