ekspresi sayang kat mana2 pun buley....

hyep.. hellooo there... salam buat semua...

ini kesah student aku..
form 1..
nama.. dirahsiakan..
hahah.. oke.. no secret...
nama die syafiq..
nak dijadikan cerita..
masa bengkel...
die buat projek reka bentuk kayu nya dengan penuh nilai seni..
hahahha..
die hias2... die tampal simbol A <3 N
aku tanya ah..
sape a??
sape n??
huhu.. budaknya comey.. 
die pun sambil malu3 kucing singa..
die jawab..
a tu utk sy.. nama sy syafiq.. 
tp manja lagi panggil afiq..
aku da start buat muka... hahahha...
n tuuuuu... emmm...
nabilah..
aku cm.. owwww... nabilahhh...
aku cm waaa.. so sweet.. :))
die cm malu2.. aku cm hek eh.. sepak kang bawu tawu..
dah buat cepat2.. jgn nak seni sngt.. dah oke dah tuh.. :P

hoho.. kejelesan.. sbb dorg ley dekat2 dngn yg org yg di cintai...
dorg ley ekspress dorg punya rasa syg dlm kerja sekola...
hmm.. aku pun nak bt cmtu.. tp.. tak reti... 
sobs.. :( tp aku betol2 syg.. 
love u aswat.. 
~ilyma~

Comments