malaysia sngt panas nowadays.. :P

hyep.. hellooo there.. salam buat sume...



hik3.. gedik je tajuk.. dush3...

bukan pasal ape.. panas weyh... huhu.. aku tiga hari pening2.. and the latest.. masa nak solat zohor td.. aku muntah.. huh?? nape nie?? naseb aku sorg jek kat dlm surau.. aku cm.. eyh.. ape aku makan?? keracunan ke? hmm.. pastu tbe2.. hati aku tanya.. dah berapa bulan? aku cm.. eyt senget.. kao baru je abes tuttt smlm.. tenga saket2.. still buley melawak mnde senget... hohho...

hehheh.. panas cuaca buat aku jd muntah2.. 2 kali kot.. 2 kali jea.. satu kat surau.. satu lg.. masa aku tenga ngajar.. then aku mntak excuse na kuar ge toilet jap.. haih.. penat muntah.. jd lapar dan lesu..

dah saket.. buat aswat risao lak... heheh.. serba salah lak jdnya.. :P

hope esok tak saket lg.. mintak2 pening kepala pun ilang esok.. takna muntah2 age.. plizzzzzzzzz... hmm..

Comments