chaotic monday!!

hyep.. hellooo there.. salam semua... :)

cari mana sy?? huahahha... ini gamba sy curi dr fb photographer sekola.. :)) tyme sukan sekola...


hari ini hari isnin.. emmm.. so?? ape kene mengena ngan aku?? eleh kao.. senget ke hape?? uit.. apehal aku ckp sowang2 nie... heheh... apela...

aku na story.. tp aku na masok tido suda..

oke laa.. tomorrow morning.. aku online pagi2 buta... okeh sume??

t aku update pasal chaotic monday today.. ??? asal ayat cm ta betul jak?? okeh.. abaikan.. mata da ta dpt melihat dengan jelas.. tangan suda lemah longlai.. kaki mintak direhatkan.. badan mintak katil.. hoho.. kepala mintak bantal... huhuhu..

point for post tomorrow morning.. juz in case i terlupa sebab terlalu banyak input sewaktu bermimpi kejap lagi... :))


  • class at balai islam 12.50 to 1.25.. (argue with one cute student who tiup belon chewing gum dngn muka mencabar aku )
  • bengkel kayu.. half tyme at bengkel.. half lagi at dewan makan asrama.. ditugaskan mnjadi juri pertandingan drama.. 
  • budak kelas hilang.. ta dpt dikesan.. dlm masa yg sama takley tinggal kan meja juri...
  • husna mohd adnan.. hilang beg.. (aku gak yg kene carik???) -amal jariah
  • tak sempat cari budak na kirim beli barang
  • tyme balek.. jumpe kucing.. kucing tuh.. goda aku suro pegang die.. (nape na cter gak sal nie??)- jz bcoz sblum nie aku cm ala-ala trauma ngan kucing lerh.. aku da sembuh dr trauma.. woot2.. suke giler... ley maen ngan kucing lagi.. even masih takut2 cuak.. ????? i berani dah ngan kucing.. 
  • balek umah.. penat.. teros melantak.. non stop... release stress...

hehehe.. sy x suke sibuk... sbb bile sy sibuk.. sy teringat kat dia :( ...~ilyma~...

next task.. mengatasi rasa takut ke atas mata bear yg besar dan bley reflect light... eeerrgghhh!!! sngt menakutkan!! 
(perihal masa kecik2 dulu membuat aku jd traumatik smpai skang.. sian aku!! )

Comments