hip hippo horrayy ~~` !!

hyep... helllooo there... salam buat semua...

kejohanan balapan dan padang selamat berakhir pada tanggal 16 julai... dengan bersaksi padang sekolah bersama rumput yang menghijau... best!! lama tak ge sukan.. 2 tahun... hee~~

aku jd hakim penamat... ade lah tejadi huru hara jap.. antara penjaga masa dan hakim penamat... hahhaa... sebab gadoh... budak lari laju sngt... cikgu tak pat na detect.. sape yg no 1, 2, 3, dan seterusnya... woohooo... aku jaga no 4... best laa.. sbb takya na jaga sngt... heheeh... asyik dpt keje ringan jek... yelaa... berbekalkan muka blurr cm ta taw na buat keje... hahhaha... sukeee... first impression penting... haih laaaa...

okee... pemenang2 acara rumah sukan....

perbarisan no 1.... rumah bendahara....
hiasan rumah no1 ... rumah bendahara...
keseluruhan no 1... rumah bendahara... woot2...

bendahara=rumah warna merah... 

rumah aku menang.. aku rumah bendahara... yeay!! (tumpang sorak je laaa... i ta sumbang ape2 unn... heheh)

masa busy2.. ta sempat na tengok sape2 pun... hmmm.. ngantuk duk tengah padang... tggu dorg sampai ke garisan penamat... hihi... bile da abes acara sume... heh.. mmg aku terus cabut ge khemah tetamu... cari kerusi bawah kipas... hoho... duduklaa... mmg cm maam besar la aku... hhahha... like i care... kerusi kosong bnyk kot.. lau jeles tengok aku duduk... jemput la duk sekali... ape susa... kakaka..

begitulahh... akhirnya hari gilang gemilang sukan SMKSA... superb la korg.. cuaca pun best.. mendung2 cerah gitu... terang2 tanah... damai jea... heheh..

gamba ta sempat na snap... i busy tengok budak lari lerr... haish... takpe.. later aku curi gamba dr photographer skola... beres laahh.. emm ta bnyk pun gamba aku... hahhah... senget..

~tamat~

Comments