Game Over

hyep... hello.. salam..

game.. ape itu game.. game?? tak kira lah game papan empat segi such as dam ular, dam aji, chess, scrabble, sahibba, monopoli dan sebgainya.. atau.. game video.. eyh.. video game... haah.. ps2, ps3, ps1, heeh.. ape age.. online game.. mcm2 ada..

apa yg sy suke tentang game... 1thing that i like most about playing game... whenever u are lost, or your game is over.. there is alwayz a button says.. start again... hmmm...

life is not like a game.. lau da mati ane ley idop balek... hehhe.. and dlm hidup nie.. jarang2 kite dpt scnd chance.. tol tak?? wpn jarang org dpt.. tp sy percaya yg semua org bharap dpt scnd chance.. utk perbetulkan ape yg dorg da bt...

penah dengar tak cter TIME MACHINE... haa.. bila mana kita ada mslh dek perbuatan kita sendiri.. kita msti harap yg kita ada power patahkan balek masa.. kan3!! emm.. ayat cm tak berbahasa lak.. emm.. faham2   ah.. hik3.. 


emm.. bile da dpt peluang kedua.. takkan nak sia siakan lak.. hoho.. ape salah nya bg org laen scnd chance.. bhahhaha.. anyway bukan 100 percent salah dia.. kan.. hmm.. 


ckp sal salah.. why must we blame people.. hahha!! 1 thing that i hate most bout playing game... aku sallu kalah.. hahaha.. tu sbb aku taw lepas kalah msti kuar button play again.. hak3... bila dah kalah.. lau mood aku tak betol.. emo manjang.. sepanjang ary.. sape2 kacao masa maen game semua kene sembor.. huahahha... oke this is a bad example.. ngahhaha... peduli ape.. bila kalah aku salahkan semua org.. aku ckp ish korg nie kacao je org tengah maen kan da kalah!! (dengan nada yg keras)hehheh... 



tgok situasi diatas.. aku bukan nya na muhasabah diri pk cmne ley kalah ek? hehhe... hmm.. kene improve lg nieh.. huu... ley lak aku blame semua org yg masa aku maen game bg cm  guide la lbeyh kurang.. contoh nya.. cmnie... aku tengah maen game lumba kete.. oke.. emm.. aku maen2.. tbe2 ada org nyampuk ckp kak hati2.. kat tepi ade org nak potong.. tbe2 aku tebabas.. hahhaha.. cm drama lak.. oke.. aku pun hangin.. ckp weyh yg ko jerit2 apehal.. tengok da terbabas masok gaung.. hahah.. pdhal aku yg tak reti maen.. kikikiki... 


tp xpe.... kan da ckp... alwayz ade button ckp play again.. hmm.. t aku na suwo org yg build software games tuh.. suwo dorg tulis play again if you still have the guts.. huhu.. msti org akan duk kat situ maen je sbb rasa tercabar ngan ayat tersebut.. huahhaha... 

Comments