student aku....

hyep.. hellooo there... ngee~~

eyt.. aku da ade student.. korg ade... (ayat amie..) hee~~ rindu die.. hmmm...

sejak bergelar guru nie.. ayat aku sume cm ade unsur2 falsafah.. nasehat.. dan sbgainya.. hahhaha.. oke.. tipoo2.. booo~~~

heheh.. kat sekola.. aku ajar 7 kelas.. bnyk tak??? huhu.. subjek sejarah dan kemahiran hidup kemahiran teknikal.. tingkatan 1 dan 2...



enjoy gile buat kerja takde tekanan.. well, actually ade je tekanan.. tp aku buat keje secara fun.. hahahha.. alamatnya budak2 bnyk la tertinggal syllabus.. ngeng tol... hoho..

tp baru 3 hari ngajar.. aku da start syg kat dorg.. and rasa nak betol2 seyes ajar dorg smpai faham.. sbb sebelum nie, aku cm tak berapa nak sngt keje nie.. hahahahha..

ade la bebudak yang tunjukkan minat na belaja.. yg cepat jwb bile aku tanya.. yg aktif.. sukee semangat dorg.. sejuk aty..

oke.. aku bg nama ekk..

firdaus.. die nie ketua kelas.. die kecik, lincah, dan gelabah.. hahha!! aku guru kelas.. so senang la na jumpe..
amirul... die nie sekelas ngn firdaus nie.. die kalao senyum.. adoh.. sejuk aty.. hahaa.. 
izzudin.. die nie form 2.. muka die buat aku teringat kat aswat.. die tolong aku bnyk masa kat bengkel.. hik3.. 
budak kelas 1 majah sume best.. sume sporting.. sebenanya, dorg takde sape yg outstanding sngt.. sume sama jek perangai.. so takde star... hahahha
hidayah.. die nie enn... muka die... comey gile!! cair doe.. ahhahaha.. aku nie senget ke hape??
syafiq.. die nie.. sallu suro kelas diam bile kelas dah tak terkawal.. thnx yaw... takde kamoo.. tak tahu laa...
dan yang terakhir yang aku ingat namanya... 
ketua kelas 2 bukhari.. nama diaaaaa.. oke tak ingat.. tp kwn die panggil sam.. haahaha.. glamour!! dush... 
sam nie.. die.. emm.. die pandang aku.. bule la buat video klip stop and stare.. hahhaha.. seram aku.. haih... 

ramai lagi budak2 yang aku seronok dorg ade.. seronok?? takdela.. maksud aku.. dengan adenya mereka nie.. meriah lah kelaz.. hee~~ 

aku abeh bertugas 1 ogos.. wish me all the best dlm mnjalankan tugas... hoho... gaji die masyhuk kot.. hahhahah... baru dpt tawu gaji td.. wink2.. alhamdulillah.. bule la ge beli topup dngn senang hatinya... bhahhaaha.. mxs utk gayut ngan aswat tersayang... clcm utk dengar lagu baru iwan.. hahaha.. iwan.. kao jgn buat2 lupa lak.. da janji nak present lagu yg kao cipta tuh kat aku.. heheh.. 

jgn salah faham lak.. aku jz na bg semangat kat iwan jek... iwan tu da cm adek aku jea.. huhu.. lagipun ibu pun da buat iwan tu cm anak die jek.. nyampah jek.. ape2 hal.. msti ade tanya sal iwan.. anak angkat kesayangan.. buweekkk.. =P suda laa.. heheh.. die saket.. so wajarlah dpt kasih syg lebeyh.. get well soon oke iwan... hmmm.. 

Comments

  1. awekk..g kelas ngajr jgn ngorat anak owg lak..muahahha(jeles jeles)

    ReplyDelete
  2. ahhahaha.. suke tengok dorg.. mana ade ku ngorat anak org... haih.. =,=

    ReplyDelete
  3. x jauh beze umo un..pe salah nyer..ahahah(pengaruh buruk)
    moge ajaran ko tbaek la..jgn ngarut2 tau awekk

    ReplyDelete
  4. ahahhaha... aku ajar dorg.. dorg sume suke taw.. dorg kata besh.. nnti nex week siap laa.. aku bg kuiz.. jgn nak best sngt laa.. aku bg denda sekali...

    ReplyDelete
  5. wuahhhah..murni da nmpak da tanduk kuar tu..

    ReplyDelete
  6. tanduk?? tak laa.. aku na ajar dorg.. takde bnde yg best kat dunia nie... sekian...

    ReplyDelete

Post a Comment