jumpe org tanya sape uh??

salam.. hyep.. hello...

waa.. ini story jd pg td.. masa hantar adek ge tadika.. ge ngan ibu.. jln.. tbe2 ade org panggil.. aku cm ikut je la ibu enn.. bile ibu da abeh sembang2.. selangkah je pusing belakang.. aku da tanya.. sape uh ?? hahahha.. sngt mcm budak kecik.. rude ke?? aku na tawu kot.. nak kenal2 ngan jiran tetangga,,

hihihi.. ibu ckp ah tu sape.. sume cter kluar.. itu kwn lama ibu tyme sekola.. die balek msia.. selama nie duk indonesia.. dan story2.. tak berapa minat na dengar.. tp dengar je la.. kelakar kot cternya..

baru lah aku tawu... tak jaoh kuah tumpah.. ahhahaha... apela.. takde la.. ibu dulu masa kecik2 notti.. abah pun notti gak.. so mmg anak2 nya pn notti lah.. huhahaaha.. jgn salakan aku la lau aku notti.. wink2..


oke darl.. hari ni bahagia.. mlm smlm spent tyme ngn die.. lalalallaa... jaoh tp tetap bule spent tyme... lama.. kitorg ta tidow.. huaahha..

and.. nak wish kat sahabat baek aku.. HAPPY BIRTHDAY sayangku IRISYAH.... da 19 da dia.. huuhu.. xkesampaian lak hajat na jumpe kao.. sowie sngt2.. tbe2 ada mslh kat umah.. xley ge lak.. ade rezeki laen hari k... miss u so much... =D

Comments