orang yang hebat

hyep.. hello.. salam..

org mula2 kenali die sebagai org gile.. sedangkan sebenarnya die org hebat.. die genius... 

malam yang sangat indah ini.. saya ingin serikan dengan beberapa ciri yang diperlukan untuk menjadi seorang orang yang hebat...

1. sentiasa bersedia
2. siap kerja awal.. tiada habit last minute..
3. istiqamah
4. cukup rehat
5. minda lapang
6. masa teratur
7. penampilan kemas
8. hormat pendapat orang lain
9. tenang semasa berbicara
10. emosi terkawal sepanjang waktu
11. berfikir lain dari orang lain.. kreatif... freak.. weird.. sewaktu dengan nya.. 

hehhehe.. semua ciri nie... xde kat aku.. sobs.. mana aku dpt ciri2 nie.. aku nmpk dr pemerhatian aku.. alam terbentang luas.. bnyk yg bule dijadikan bahan uji kaji.. bnyk yg bule dianalisis... tp susa nak analyse.. ye la.. mana la kite ley nmpk ngan mata kasar and tgok dr luar je.. sbb org kata dont judge a book by its cover.. kan3.. hmm... dont judge people if u dont want to be judged by others.. tak bes rasa bila kene cmtu.. hmm... 

oke.. maka dengan ini marilah kita try ubah diri jadi yang lebeyh baek dari semalam... 






Comments