updated

helloo there!!! lapar!!!

bila duk sekola.. msti rasa mao makan jek... tension tahap maksima.. hahahha... plus dngan beban kerja na kejar syllabus..



hoho.. sekarang saya bekerja sbg guru ganti semetara... guru yang saya gantikan tuh tenga bersalin... errr???? hahahhaha... ayat aku masa smlm masa first class... dush3!! hahhaha... almaklumlah.. ganti je kan.. tp still kene kejar syllabus.. cm ape jek.. booo~~ hahhaha... pening2.. da la i pegang kelas tawu.. i jd guru kelas.. baru2 nie lak.. ada kene buat program hijaukan kelaz... hmmm.. lao dngn aku senang jek.. cat je la kelaz jd ijau.. pe susa...



na kene tanam pokok laa.. kene ada sudut recycle laa... tmpt letak smpah yang bule di recycle laa... ekk.. aku bukan la manentang penghijauan nie sume... tp kelaz, bukan tmpt taman rekreasi... kelas kene simple.. takde la pening, kusut, serabut... oke.. true that kene la pndai susun so that ta serabut... lagi satu.. ape jek when it comes to budak2... things will never be okay... get it?? budak2... susaa... haih...

mcm mana na pancing budak??? gune duet?? guna hadiah?? guna pujian??

i take nothing... buhsan.. aku nak cipta memori ngn dorg.. tp ta pk lagi ape2 inisiatif na buat cmne supaya dorg ta lupa aku... huhuhu.. aku lao buat keje mmg cmtu.. hahahah.. kene org ingat aku.. lao tak.. tak feel.. cm useless jek dua bulan dok situ budak ta ingat... heheheh... (na cipta nama???)

hmmm.. tp satu bnde yang buat aku sedeyh.. start keje nie.. masa spent tyme dngn family dan dngn aswat.. berkurang.. drastik!! seyes...

first dngn aqil laa.. aku ngn dia dulu berkepit jek.. skang?? hm, aku na kene pndang buku.. lappy lagi.. hhahah.. tp aku da set da tiap2 mlm kene cium dia lama lamaaaaaaaaaa... hahhaha.. peluk dia.. huahahhaha... gomol dia cket... okee... hahhaha.. buat dia gelak2.. supaya aqil tak lupa aku...

ngn ibu abah lak.. kene sembang pasal bnd jadi kat sekola.. masa cter2 tu masa spent tyme...

ngn adek beradek laen.. mlm2 ade duk lepak buat keje sekola sama2.. masa tuh.. kacao la dorg study... hehehehe.. antoo betol aku nie,,,

ngan aswat my love... =P still buat bnde sama... chat ngn die... gayut ngn die... cuma masa tu dipendekkan.. lau dulu chat kul 9smpai2.. gayut kul 1 smpai 2.. ahahah.. skang jd 9smpai 10.. 11smpai 12... gayut 12 smpai 1.. nmpk tak beza nya?? hahha... nie roughly je.. takde la tepat sngt... ikut mood gakk.. ikut masa gak.. kdng2 as pn bz kan... hoho... emm.. nak jumpa!! geraammmmm... takpe2 sabar murni.... hubungan jarak jaoh... huaaaaa.. ='( seyes wa ckp lu,, lau kitorg dekat msti berkepit jek... in a proper way la kan.. =)

tp satu benda yang perasan ttg life guru2... dorg ta penah duk diam.. sngt berbeza dngn sikap aku.. di mana aku lebeyh suke let it flow.. let it be.. ikut jek arus.. takde daya utk berbuat sesuatu... tp ramai cikgu2 laen ckp kat aku.. takpeeee... lama2 beselah tuh... hah?? what?? okey.. i'll try... mula dari bawah kan.. =P bawah la sngt... dush!! hahahha..

so long guys and gurls~~~

shout: love yourself.. take a sec for a deep breath when u feel like not going... smile.. =))
emm.... mcm over jep.. hahhaha


Comments