pasnie bule skodeng orang!!!! yuhuuu!!!

bhahahha... hyep.. helloo there.. salam..

hmm.. aku baru jek download google earth 3D apetah... beep3... oke.. so what??? hahahha.. adoy.. takdelah.. aku nak cari batang kali.. jumpe!! tp kan tak familiar ngan tmpt tuh.. so.. aku ge la search puncak alam.. which tmpt yang aku familiar laa.. sbb kalau aku cari umah aku... mmg takde dlm peta okee.. hmm.. nyampah!!

huhu.. gamba cm real.. best nmpk rooftop jek.. bhahhaa.. dulu kemarok sngt na ge rooftop.. hahahah.. kenapa aku suke ge rooftop?? sbb potensi aku nak ge bunuh diri 90% kat atas tuh... tp 10% aku lagi kuat.. iaitu bule mati ke lau terjun dari sini?? taknak menyusakan ibu abah kene jaga lak nnti..

perjalanan ge kelaz ary2... tingkat 5 ruma 8 then ge r2 then ge batu cave tggu bum or bum da tggu situ.. hoho.. yang oren tu jalan aku.. bhahhaha...

kwsn kolej.. luas!! jalan kaki penat... 

fakulti... ulang alik ge menapak satu bangunan ke satu bangunan.. hahhaha... naseb baek ade lif.. lau takde lif, kene menapak dr satu tingkat ke satu tingkat lak... walao pun ade lif yang hampeh... 

kalao nmpk.. tempat yang aku bulat tuh,... tmpt yg aku sallu ge.. bhahhaa.. 
hmm.. enough with puncak alam.. hahahha.. aku da ley skodeng org.. nmpk sebiji2 ape org tenga buat.. well mmg arh nmpk statik enn gamba nie.. tp cm berangan la jap ley nmpk org gerak2.. hoho.. actually na tanya.. korg betol percaya ke ape ku sedang ckp nieh?? hahahha..

i admit.. i am senget... =D

Comments