pendengar yang baek

hyep.. hello.. salam... whats up gurlz.. mcm la gurl je yg baca kan.. oke la.. hey guyz.. aww.. kakaka(ngada nya minah nie)

well.. ouh... oke.. irisyah balek 3 jun nie.. yeay!!! huhu.. emm.. kene pk bila mau jumpe kamoo.. discuss later oke..

tbe2 termenung.. teringat masa kita maen story2.. kao tga cter masalah kao.. hmm.. aku dengar2 bila da abeh.. aku konon getau la ape aku pk sal mslh kao tuh kan.. hik3.. aku terkedu bila ko ckp..

u know what.. tak sume solution yg baek itu betul.. hah.. kdng2 mmg aku cter masalah kat kao.. nak ko getau pndpt.. tp salalu nya aku cter sbb na cter jek.. aku bukan xna dengar ape ko ckp tp.. cukup dngn dengar.. hahahha...

aku terdiam lorh.. takpe2.. pastu aku tak buat dah kan.. tp rindu nak kao... hahhah.. ayat senget!! ngee~~ kita mmg open jea kan.. accept people...hee~~ glad to meet u.. huhu..

hmm.. t ge amek sijil spm kao.. taw.. jgn tangguh2.. and lau da smpai roger aku k.. miss you.. hahahha...

irisyah.. jumpa nnti k.. =P

Comments