release tense by...

hyep.. hello.. salam...


hari ini.. saya bosan jap... sambil tggu org tu nak online.. saya come out dgn esei ini.. hahhaha... esei..

cmne na release tense..

1. gelak ketawa sorg2
2. sketch cartoon.. lukis la ape2 pun.. tp jgn na lukis bg lawa.. bg yg paling buruk.. sesedap aty.. hee~~
3. emm.. baca komik.. online.. xya susa na ge beli lak..
4. cari satu lagu.. hayati lirik.. jerit kuat2 lagu tuh.. smpai ade somebody ketuk korg.. so release laaa...
5. tengok scenery
6. tidow.. (bile tense gile2.. aku tido je.. dengan harapan.. semua yg terjd adalah mmpi ngeri) hoho.. penah skali.. aku cnfuse mana realiti mana mmpi.. emm..

nie yg aku sallu buat.. bile tensen.. bile aku tensen?? bile study tak masok.. bile ada masalah.. bile sdeyh.. bile2 la yg rasa na tensen.. hee~~

emm.. actually.. yg diatas nie.. mengosongkan hati.. mmbantu utk jangka pendek.. bg mslh jangka panjang.. sbb aty kosong.. isi la rohani dengan bnda yg berpatutan... yg diatas nie.. lbeyh kepada mengalihkan perhatian.. so that tak fikir ttg bnde yg di tensen kan..

yg penting jgn lari dr masalah.. hmm.. hadapi.. hadapi semampu kamoo.. sbb semua dugaan yg diberi pd kita.. kita mampu menghadapinya.. mintak tolong kat tmpt sepatutnya..

paling penting.. fikir masak2 lau involve decision making.. and never regret.. walaupun ape yg dipilih cm salah.. tp jz jalani hidup.. mcm bese.. like nothing happen.. emm.. nak idup.. pandai2 laaa... jgn takot buat salah.. salah mengajar kita.. salah adalah guru yg paling hebat..

Comments