monthly bill...

hyep.. hello.. salam..

hoho.. aku nie duk umah bukan nak keje.. buat bil uma tggi jek tawu..

as usual laa.. aku punya bil maxis.. huu~~ cmne na buat ekk..

abah aku buat keputusan utk amek sim card itu.. huaaaa.. sobs.. da xley buat panggilan emergency.. hihi..

emm.. da la.. aku mmg ta patut.. tp aku try reduce kan penggunaan dari 300 kepada 100... banyak tuu.. 200 beza enn.. tp nmpk cm usaha aku tu dianggap sikit.. hee~~

takpe2.. sala aku laa.. hmm... ape2 je laa..

tp abah da syak aku ada buah hati... jeng3.. tp ibu ckp kat aku cm tak caya jek aku ley ada buah hati.. aku cm.. eee.. ni yang rasa tercabar na getau nie.. hahahhaa... tp takpe sabar.. bukan masa sesuai.. da la abah angin sal bill.. nnti tak pasal kene sembur sal mnde laen lak..

hoho.. tak pasal je aku kene kawen awal.. bhahaha.. mahu3!! tp cm awal laa... belum ready lagik.. hoho..


okee.. tu je na cter.. bla... bla... bla...

pening2.. pikir banyak beno.. 

Comments