kembali ke sekolah!!

hyep.. helloo there.. salam ukhuwah...

hot news.. paling latest.. heee~~ dpt jd guru ganti... woot2..

hahhahaa... kalao jumpe budak genius.. habeh aku... down giler nnti... 
call me Cikgu Murni.. seyes poyo!! cm tak layak jek... oke.. jgn risao.. tak lama laa.. sebulan dua jek...

hmm... bnyk perkara aku risao bile dpt offer nie...

1. cmne na handle student
2. nak ajar ape
3. what character should I be

the most interesting part is.. aku bakal ajar kat sekola aku dulu.. huahahha... dulunya aku mnjd murid disitu... skang jd guru ganti jap... bhahaaa... serius kelakar.. aku belom abeh gelak age kot.. hahhaha.. ape yg bestnya ajar kat situ.. bukan pasal ajar.. tp rakan sebaya aku.. ramai ada kat situ.. wee~~ buley buat reunion.. amek.. korg na sngt jumpe aku kan... tp janji ngan aku jgn bahan aku... plizzz.. aku cari duet lorh.. (ayat simpati)

na ajar org.. ish.. tanggungjwb besar tuh.. pening2.. kene buat homework.. kene beli marker!! hahhaha..

hope still buley spent bnyk masa ngan cyunk sy aswat... hhuuhu.. tp this july die da start masok belaja balek.. lau aku keje.. takde la sepi sngt dunia... hik3.. (gedix nya perempuan ini)

satu bnde yg aku tersedar.. as a result from the interview ive gone through td.. please tengok berita.. kao da besa.. kene tahu pasal malaysia.. msia jekk... belum sal dunia lagi... faham... kene peka.. dont take for granted.. hmmm.. lagi satu... ape2 hal.. doa betol2.. insyaAllah dpt.. tak dpt skang.. dpt gak nnti... lau xdpt pun.. pahala doa pun dpt... tak rugi berharap padaNya.. terlalu berharap pd manusia, kelak kita yang akan kecewa... berharap padaNya kerana Dia yang mngatur segala sesuatu..

Comments

  1. muahhahahhahahhahahaha(nonstop)
    pape un ak ucap an setinggi2 tahniah!!
    banding ng ak x dpt lngsung offer nit..
    x dpt den nak meraso jd ciku cm ekau..
    gudluck nyer..
    jmp students y sebaye y ko t,,jeling2 jek..kuang2
    wat muke bajet sket(trok nyer nasihat) kihkih

    ReplyDelete
  2. aku ckp kat kwn2 aku.. aku akan dtg ke sekola ary isnin nie.. acey... dorg bajet aku na buat lawatan sosial.. hahahah.. aku senyap jek.. tak na getau ape2... na bg surprise kat dorg doe.. bhahahha..

    ReplyDelete

Post a Comment