suda start cuak...

errrrr.. hello.. salam semua!! ngee~~



hyep...

saya da kecuakan.. ngahhahaa... kenapa??

sbb takpat usm.. mungkinkah ad tempat utk aku kat uni laen?? oh cuak.. ge la maen jaoh2.. tak suka la pk manyak2.. ahah!! tak bertanggungjwb.. hehhehe

oke... antara sbb yg difikirkan logik nape takpat usm..

1.takde rezeki
2. tak ge temuduga
3. muet band 3
4. course tuh ramai sngt org smpai nama aku terkeluar list

hohoho.. okeh.. skang mnjd cuak.. sbb terpk.. oke.. lau usm xpat.. disebabkan sbb keempat tuh.. waaa... masak aku..

hmm.. mampu ke nama aku tembus uni laen?? huhu.. course yg aku mntak tuh.. dlm satu uni.. brape student die pakai?? agak2?? aku agak dlm angka 100 ke 200 pelajar cmtuh.. oke?? aku pilih 3 uni..

ade satu uni tuh... cm da out of the list.. so tinggal 400 tempat.. nama aku bule ter short list dlm 400 tu ke??

asal angka die cm sket je?? nama aku bule sesat dlm tu tak?? hadoh.. masak2.. cmne nie??? ish.. lau xpat tmpt na study mana?? scholar lak?? argghh!!

hmm.. oke.. skang jz buley tawakal.. kenapala aku bule come out dgn fantasi cmnie.. cube la berfantasi bnde yg besh sket.. hoho..

ape2 la.. all the bez rakan2 yg laen.. dlm menembuskan diri ke dlm uni2 di msia... hee~~

Comments